Opravny a servisy • okr. Tábor

MERXBAUER s.r.o.

Jsme dodavatelem náhradních dílů pro zemědělství a komunální sektor. Skladem vedeme široký sortiment náhradních dílů pro zemědělské traktory ZETOR a ZTS, náhradí díly pro sekačky na trávu, zemědělské vozy, rozmetadla hnoje, kejdovací techniku, pluhy a …

ROSANA, spol. s r.o.

Společnost Rosana se zabývá distribucí balené pramenité vody již od roku 1996. Patří tak mezi nejstarší společnosti, které barelovou vodu dodávají na český trh. Kromě distribuce pramenité vody dodává i zařízení pro stáčení a tepelnou úpravu této vody – …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:00)

Raptor Technologies s.r.o.

Český výrobce moderních CNC strojů a oficiální distributor kvalitní laserových strojů GWEIKE se servisním střediskem. Nabízíme plazmy, lasery, routery, plotry, soustruhy, frézky, vrtačky a vyrábíme CNC na zakázku.

Brzy otevírá (v 06:00)

SEN - vysoušecí technika, s.r.o.

Specializujeme se na odvlhčování a vysoušení. Jsme výhradními zástupci a dodavateli odvlhčovacího zařízení předních světových společností, kterými jsou německá společnost AERIAL – kondenzační a adsorpční odvlhčovače a dánská společnost COTES – adsorpční …

Robert Beneš – BESO

Prodáváme bezpečnostní výstroj tlakových nádob, pojistné ventily, manometry, teploměry, vodoznaky, šoupátka, uzavírací klapky, odvaděče kondenzátu, průmyslové armatury, těsnění. Zároveň provádíme montáž a servis těchto zařízení. Jako standartní péči nabízíme …

Brož-cz spol. s r.o.

Autodoprava a opravárenství Dopravu i zasilatelství zajišťujeme do všech států EU, převážně západ (Německo, Rakousko, Francie) a jih (Itálie), také máme zkušenosti i s námořní kontejnerovou přepravou, leteckou přepravou i s přepravou kusových …

Michal Sidor

TOPENÁŘSKÉ PRÁCE: Instalace rozvodů tepla v průmyslových i obytných budovách. Kompletní systémy podlahového vytápění. Instalace radiátorů a topných těles včetně kotlů. Instalace podlahového topení do všech druhů podlah. Projekty a návrhy na …

Oázasport – Cyklosport Švec

Prodej sportovního oblečení a jízdních kol. Dále u nás najdete elektrické vozíky značky SELVO, koloběžky, doplňky k tenisu, stolnímu tenisu, fotbalu, in-line bruslení, skateboardu, hokeji, florbalu, fitness a dalším sportům. V nabídce máme kola značek Trek, …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:30)

Čalounictví Malšice – Michal Zbořil

Provádíme opravy čalouněného nábytku, dveří, sedacích souprav, křesel, pohovek a židlí, změny designu nábytku a potahování knoflíků. Problémem pro nás nejsou ani autopotahy nebo čištění čalounění. Výroba zakázkového nábytku. Garantujeme dodání maximálně do …

ZAVŘENO (Otevírá v 07:30)

Ramala – Prodej a servis jízdních kol

Kamenný i internetový prodej a servis jízdních kol. Prodáváme horská kola, MTB, elektrokola, silniční kola, trekingová kola a dětská kola Author, Merida, GT, elektrokoloběžky, rotopedy a trenažery. Nabízíme náhradní díly a doplňky Shimano, Campagnolo, …

Elektroservis – Oldřich Bílek

Opravy automatických praček, myček, sporáků, mikrovlnných trub – záruční i pozáruční servis. Specializujeme se na značky AEG, Elektrolux, Zanussi, Bosch, Siemens, Mora, Gorenje, Philco a Candy.

Bikespace

Specializujeme se na prodej jízdních kol značek Cannondale, GT, Giant, Kellys a lehkých dětských kol WOOM a Rascal, také na stavbu kol na zakázku. Dále prodáváme veškeré cyklistické doplňky a příslušenství, cyklistické komponenty, cyklistické oblečení, helmy, …

ZAVŘENO (Otevírá v 09:30)

Gregor a syn – traktory Zetor, BELARUS a TYM

Již více než 20 let se zabýváme především prodejem a servisem zemědělské techniky po celé ČR. Nabízíme traktory ZETOR, BELARUS a TYM. Prodej, servis a financování (leasing či úvěr) zemědělské, lesní, dopravní a komunální techniky. Traktorové návěsy …

SERVIS chladicího zařízení – Vlastimil Peterka

Servis, dodávka a montáží chladicí a klimatizační techniky. Umíme dodávat jednotlivé komponenty, ale i průmyslové technologie dle požadavků zákazníka či projektové dokumentace. Servis na: chladničky a mrazničky, chladicí zařízení, průmyslové …

LATOP spol. s r.o.

Specializovaná prodejna s kamny a krbovými sporáky. Prodej, montáž a servis kamen na pelety. Prodej topenářského a instalatérského sortimentu. Servis automatických kotlů na pelety. Prodej dřevních pelet.

Úklidové služby - Věra Rybáková

Pravidelné nebo nárazové úklidy administrativních prostor, bytů, kanceláří, škol, mytí oken a výloh. Mandlování, žehlení a opravy prádla s možností svozu. Firma nabízí náhradní plnění formou odběru úklidových služeb: úklid bytových domů, čištění aut …

LEMA clear s. r. o.

Náplní činnosti firmy je prodej čisticí techniky. Prodáváme osvědčené studenovodní a teplovodní vysokotlaké mycí stroje, vysavače, topná děla, zametací stroje a podlahové mycí stroje, všechny s velice příznivým poměrem kvality vůči ceně. Zajišťujeme také …

ZAVŘENO (Otevírá v 07:30)

Pavel Kappler – Opravy a restaurování starožitných a věžních hodin

Opravy a restaurování starožitných a věžních hodin. Opravujeme hodiny nástěnné, podlahové, kapesní i náramkové hodinky včetně pozlacování. Instalace elektronických časoměrných přístrojů, dodávka a montáž elektronických věžních hodin, výroba ozubených koleček …

Půjčovna plavidel Vážka

Půjčovna plavidel Vážka působí hlavně na jihočeských, ale i ostatních českých i zahraničních vodních plochách a mořích. Věnujeme se turistickému sjíždění toků našich říčních krasavic i adrenalinovým sjezdům jejich horních úseků dle aktuálních vodních stavů …

MERKLE

Výhradní obchodní a servisní zastoupení německého výrobce svařovací techniky MERKLE Schweißanlage-Technik GmbH pro Českou republiku.

Tábor

Martin Kafka

Servis a opravy plynových zařízení.

VAŠE OPTIKA

Prodáváme dioptrické brýle, sluneční brýle, brýlové čočky a kontaktní čočky. Zahrnuje kontaktní čočky jednodenní, čtrnáctidenní, měsíční, čtvrtletní, bifokální, multifokální, tórické či barevné. Možnost vyšetření zraku, čištění nebo opravy brýlí (letování, …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:30)

Martin Zoul

Nabídka oprav obuvi a koženého zboží.

Petr Beneš

Provádíme modernizace, rekonstrukce, opravy, revize a servis výtahů.

HOT-COOL s.r.o.

Společnost HOT-COOL s.r.o. působí na trhu již více než 10 let. Specializujeme se na tepelná čerpadla, která využívají principu voda-vzduch.Naším cílem je poskytnout zákazníkovi takový servis, aby používání námi dodaných technologií bylo vždy přínosné a …

Jan Sedloň

Provádíme montáže, opravy a revize výtahů.

VZV-Service

Servis, půjčovna a prodej vysokozdvižných, nízkozdvižných a paletových vozíků (ručně vedených, motorových se spalovacím nebo elektrickým motorem).

Brzy otevírá (v 06:30)

K-PLYN, spol. s r.o.

Jsme rodinná firma z Tábora, která na trhu působí jíž od roku 1994. Naše firma je certifikovaný servisní partner většiny výrobců kotlů a tepelných čerpadel v ČR a díky tomu máme informace z první ruky. Vše, co děláme, děláme proto, abychom pomohli …

Hydraulický servis

Výroba a opravy hydraulických válců a hadic. Prodej a servis nakladačů, stavebních strojů, manipulačních plošin a rypadel. Montáž a opravy převodníků.

Brzy otevírá (v 06:00)

BADY půjčovna nářadí

Prodej, servis a půjčovna nářadí pro firmy i domácnost.

Zdeněk Dvořák

Provádím opravy zahradní techniky jako jsou sekačky, křovinořezy, zahradní traktory a pily všech značek na trhu. Prodej použitých zahradních traktorů.

ZAVŘENO (Otevírá v 09:00)

INTERSPORT Tábor

Prodej sportovních potřeb, vybavení a oblečení pro děti i dospělé od značek Adidas, Nike, Reebok, McKinley, ProTouch a dalších. V našem sortimentu naleznete horská, krosová a silniční kola, inline brusle, lyže, fitness stroje, rakety a jiné sportovní …

Ing. Martin Syrovátka

Provádím revizi kotlů na tuhá paliva firmy Jaroslav Cankař a syn ATMOS pro splnění povinností provozovatelů kotlů dle zákona č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší.

J & M PAVLÁT International, spol. s r.o.

Provoz autoservisu a pneuservisu pro nákladní vozidla. Zajišťujeme servis náprav BPW, SAF, ROR, Mercedes-Benz. Provádíme měření emisí, opravy brzdových třmenů a převodových skříní, ověřování tachografů. Zajišťujeme přípravu vozidel na STK, seřízení geometrie, …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:00)

ABADIA a.s.

Vyrábíme a montujeme ocelové konstrukce a stavební zámečnické výrobky jako schodiště, zábradlí, balkony, stožáry, světlíky, žebříky, schody, lávky. Včetně vypracování technické dokumentace. Vyrábíme závěsné balkony moderních tvarů na panelové domy.

R.O.S.P, s.r.o.

Výroba a opravy obráběcích strojů a zařízení. Oprava vřeten, oprava optických a digitálních zařízení. Přesné měření obráběcích strojů. Laser a balbar.

Ing. Zdeněk Straka

Provádíme opravy zahradní techniky.

Miloslav Makovec - VM servis

Provádíme servis přetěžovacích zařízení na autojeřábech AD 080, 14, 16, 20, 28. Na montážních plošinách MP 13, 16 opravujeme elektrické ovládání, včetně celkové rekonstrukce nástavby. Revize uvedených ZZ.

S.O.S. Difak, s.r.o.

Provádíme generální opravy a servis obráběcích strojů: soustruhů SPT 16 N, NC, SPT 32 NC, Weiler, Schaublin, Weisser, Index, MT 32-50, SPU 20,40, SPL 25, vrtaček VR 5-8, VO 50, VXD 100, obráběcích center MCV 32, MCV 500-1270, FSQ 80-200, Aciera, vyvrtávaček …

GS TECHNIK - NEREZOVÁ ŘEŠENÍ PRO GASTRONOMII

GS TECHNIK prezentuje kompletní nerezový výrobní program pro gastronomické provozy – výdejny, minutkové kuchyně, hotely, velkokuchyně, restaurace, pizzerie a závodní stravování. Nabízíme řešení: špičkové výdejní linky,stylová barová a restaurační zařízení, …

Roman Brabec - DIP Service

Nabízíme opravy osobních, nákladních i zemědělských vozidel, seřizování vstřikovacích čerpadel a trysek, diagnostiku a zvyšování výkonu.

Ráj kávy

Online prodej čerstvě pražené kávy, on line prodej servisních balíčků a pronájmů (opravy kávovarů, pronájem kávovarů). Nabízíme také doplňky ke kávě (konvice, zdobítka, hrnky, skleničky) a kávomlýnky (funkční repliky i moderní mlýnky).

M belt, s.r.o.

Prodej transportních, dopravních a modulárních pásů, řemenů, řetězů a mechanických spon. Provádění oprav a servisu.

Servis-technika-Služby Soběslav

Provádíme výrobu kovových konstrukcí, konstrukce do stájí, rámy vozidel a další. Renovace a prodej náhradních dílů, opravy návěsů a přívěsů všech typů. Opravy pneumatik o rozměrech 16´´- 48´´,elektro montáže a výrobu rozvaděčů. Provádíme zemní práce.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

Josef Holič

Prodej, servis a montáž veškerého gastronomického zařízení. Nabídka použitého vybavení.

COOL SERVIS s.r.o.

Zabýváme se velkoobchodem náhradních dílů pro chlazení a klimatizace, maloobchodem s finálními výrobky z oboru, servisem a opravami chladicích a klimatizačních zařízení, také dodávkami a montáží nových zařízení – chladírny, mrazírny, klimatizace, technologie …